Articole
Campania se adresează în special tinerilor care nu se află în zonele urbane, care nu au acces la informații dedicate lor și tinerilor NEETs care ar putea beneficia de o experiență de mobilitate de învățare. Time to Move își propune, de asemenea, să sensibilizeze aceste grupuri de tineri privind punctele locale de informare Eurodesk, ca puncte de orientare pentru tinerii care simt nevoia să discute proiectele lor și modul în care proiectele internaționale pot influența viitorul lor.
Campania este susținută de un website – timetomove.info. Prin intermediul acestei pagini, tinerii pot obține informații complete despre cele peste 1000 de evenimente Time to Move care se regăsesc pe o hartă interactivă. Site-ul timetomove.info este disponibil în 16 limbi, permițând astfel vizitatorilor internaționali să aibă un acces rapid și facil privind conținutul.
Eurodesk organizează Concursul de design de tricouri Time to Move pentru a găsi tricoul oficial pentru viitoarea ediție a campaniei. Tinerii cu vârsta cuprinsă între 13-30 ani sunt invitați să concureze cu designul lor și au șansa să câștige un bilet InterRail și să călătorească în Europa cu trenul. În 2018, la concurs au fost înregistrate peste 200 de design-uri, iar 6 tineri au fost premiați de Eurodesk.
Programul sprijină antreprenorii noi să dobândească abilitățile necesare pentru a demara și/sau conduce cu succes o mică afacere în Europa. Antreprenorii noi se întâlnesc şi schimbă cunoştinţe şi idei de afaceri cu un antreprenor cu experienţă cu care efectuează un stagiu şi colaborează pe o perioadă cuprinsă între 1 şi 6 luni.